ANKIETA KONSULTACYJNA w sprawie:

przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących: „Dopuszczenia ruchu samochodowego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t na łączniku  pomiędzy ulicą Zwycięstwa a Aleją Spacerową w Siemianowicach Śląskich”.

Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców Siemianowic Śląskich na temat realizacji przebudowy łącznika pomiędzy ulicą Zwycięstwa, a Aleją Spacerową w Siemianowicach Śląskich w celu umożliwienia oraz dopuszczenia ruchu samochodowego dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t na wskazanym łączniku.

Powyższe wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych nakładów finansowych z budżetu miasta na wykonanie projektu oraz przebudowy łącznika.

Informacje dla mieszkańca:

  1. Ankieta ma charakter konsultacyjny i służy poznaniu opinii mieszkańców Siemianowic Śląskich.
  2. Ankieta jest dostępna tylko na stronie internetowej https://siemianowice.pl/ankiety/?p=295.
  3. Termin wysłania ankiety: od 17.03.2025 r. do 31.03.2025 r.

INFORMACJA SZCZEGÓŁOWA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Co oznacza skrót RODO       

Skrót RODO oznacza Rozporządzenie UE  o ochronie danych osobowych [1].

Będziemy posługiwać się tym skrótem  w dalszej części tej informacji.

Dane Administratora Danych

Administratorem danych osobowych jest Gmina Siemianowice Śląskie reprezentowana przez Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie  z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przy

ul. Jana Pawła II 10

Możecie się Państwo kontaktować z nim w następujący sposób: listownie na adres: ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, za pośrednictwem poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych    

Z Inspektorem Ochrony Danych, można się skontaktować w następujący sposób:

za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@um.siemianowice.pl, listownie na adres siedziby Administratora lub  telefonicznie pod numerem 32 765 11 16.

Cele przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane:

w celu przeprowadzenia konsultacji społecznych [2].

Odbiorcy danych osobowych          

Państwa  dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, za wyjątkiem:

podmiotów uprawnionych przepisami prawa, podmiotów świadczących wsparcie techniczne dla systemów informatycznych i teleinformatycznych, w których Państwa dane osobowe są przetwarzane.

Okres przechowywania danych osobowych

Państwa dane będą przechowywane przez  okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia konsultacji społecznych oraz do czasu zliczenia głosów tj. przez trzy miesiące.

Prawa osób, których dane dotyczą, w tym dostępu do danych osobowych

Posiadają Państwo prawo do: dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, sprostowania (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 

Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o wymogu/ dobrowolności podania danych  

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie 

Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji i nie będą profilowane. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do kraju trzeciego lub do organizacji międzynarodowych.

Podstawa prawna    

[1] Art. 13 ust. 1 i 2 i 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, ze zm.).

[2] Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.