Szkolenie dla przedsiębiorców już za nami
W ubiegły piątek, 3 marca, w siedzibie Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich odbyło się bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców i ich pracowników z terenu Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej pod tytułem: Co zrobić, aby kampania marketingowa była skuteczna?
Tym razem szkolenie było poświęcone projektowaniu tzw. lejka sprzedażowego. Uczestnicy dowiedzieli się, co trzeba przygotować, aby planowana kampania marketingowa przyniosła pozytywne wyniki, jak monitorować i optymalizować efekty sprzedażowe, aby zwiększać konwersję i generować więcej leadów sprzedażowych.
Mamy nadzieję, że uczestnicy nabyli wiedzę pozwalającą na samodzielne działania w projektowaniu ścieżki zakupowej klienta.
Spotkanie poprowadził i cennych wskazówek udzielił Łukasz Miller reprezentujący firmę Wagons.Me Sp. z o.o. z Katowic, a organizatorem spotkania był Urząd Miasta Siemianowice Śląskie.
Każdy z uczestników otrzymał certyfikat ukończenia szkolenia.
Wszystkim przybyłym na szkolenie dziękujemy i życzymy udanej kampanii marketingowej.
Autor:
-
Ewa Grabolus | Biuro Obsługi Inwestora