Wydzierżawianie Nieruchomości
- Wymagane dokumenty
- wniosek wraz z mapą ewidencyjną z naniesioną lokalizacją terenu wnioskowanego do wydzierżawienia
- oświadczenie w sprawie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych
- Wydruk z CIDG
- w przypadku zamierzeń inwestycyjnych należy do wniosku dołączyć:
– opinię Wydziału Rozwoju Miasta w zakresie zgodności planowanej inwestycji z zapisem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (gdy dla danego obszaru jest obowiązujący plan zagospodarowania przestrzennego)
– decyzje o warunkach zabudowy dla planowanej inwestycji (gdy dla danego obszaru brak jest obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego).
- Gdzie należy złożyć dokumenty:
- wniosek wraz z załącznikami w Kancelarii Podawczej:
– Urząd Miasta ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie (parter)
– Urząd Miasta ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie (parter) lub przesłać pocztą.
- Gdzie należy się zgłosić po odbiór dokumentów:
- Umowę dzierżawy zainteresowany odbiera osobiście okazując dowód tożsamości
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, I piętro – nr 41. - Umowę może również podpisać pełnomocnik – wymagane stosowne upoważnienie pisemne
- Przewidziany termin załatwienia sprawy:
- przewidywany termin załatwienia sprawy – minimum 3 miesiące (z uwagi na konieczność zasięgnięcia opinii innych wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta oraz ujęcia nieruchomości w wykazie wywieszanym i umieszczanym na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta, stronie internetowej Urzędu Miasta oraz prasie lokalnej na okres 21 dni (przepisy ustawy o gospodarce nieruchomościami podstawie tj. ( tekst jedn. Dz.U. 2016 poz. 2147 z póź. zmianami )
- W przypadku konieczności przedłożenia decyzji o warunkach zabudowy, postępowanie pozostaje bez biegu do czasu jej dostarczenia przez wnioskodawcę.
- Sposób załatwienia sprawy:
Etap 1 – przyjęcie wniosku;
Etap 2 – sprawdzenie poprawności przyjętego wniosku
W przypadku gdy wniosek nie czyni zadość wymaganiom opisanym w pkt 1 i 2 wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia w terminie 7 dni pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania;
Etap 3 – wizja w terenie;
Etap 4 – podjęcie zarządzenia przez Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie
Etap 5 – sporządzenie wykazu nieruchomości i podanie go do publicznej wiadomości na okres 21 dni – zgodnie z art 35 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Etap 6 – sporządzenie umowy.
- Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
- Stawki dzierżawy nieruchomości:
Link do zarządzenia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/bipkod/031/001/001/003
- Informacje dodatkowe:
Dodatkowych informacji w w/w sprawie udziela:
Monika Chromik-Pilch – inspektor Wydziału Gospodarki Nieruchomościami , pok. nr 41, tel. 032-760-54-69.