Informator „Usługi dla Seniorów” już dostępny dla mieszkańców
Szukasz złotej rączki, a może odpowiedniego lekarza lub fryzjera. Nie wiesz, gdzie naprawić pralkę, telefon lub szukasz miejsca, gdzie można dobrze zjeść? Właśnie dlatego przygotowaliśmy drugie wydanie informatora „Usługi dla Seniorów”.
W zeszłym tygodniu cały nakład dojechał do nas z drukarni, a pierwsze egzemplarze trafiły w ręce siemianowickich seniorów. W tym tygodniu ruszamy z szeroką dystrybucją na terenie miasta.
Ale czym jest ów informator? Najprościej ujmując, zawiera on oferty lokalnych przedsiębiorców kierujących swoje usługi bądź produkty do seniorów.
Udział w projekcie był skierowany do wszystkich firm działających na terenie naszego miasta, których produkty lub profile działalności są skierowane do najstarszej grupy naszych mieszkańców. Ostatecznie w informatorze znalazło się około 130 firm i instytucji, które podjęły z nami dobrowolną współpracę.
Ci z Państwa którzy zainteresowani są jego papierową wersją mogą otrzymać katalog w następujących miejscach (w godzinach działania danych placówek):
- Urząd Miasta przy ul. Jana Pawła II 10, portiernia
- Urząd Miasta przy ul. Jana Pawła II 1, Biuro ds. Seniora
- Urząd Miasta przy ul. Michałkowickiej 10, pokój nr 9
- Miejska Biblioteka Publiczna przy al. Sportowców 3
- Muzeum Miejskie przy ul. Chopina 6
- Siemianowickie Centrum Kultury ul. Niepodległości 45
- SCK Willa Fitznera, ul. Fitznerów 3
- SCK Zameczek, ul. Oświęcimska 1
- SCK Park Tradycji, ul. Orzeszkowej 12
- SCK Jarzębina, ul. Wierzbowa 2
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Elżbietą Nieszporek, Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta ds. Organizacji Pozarządowych, pod nr. tel.: 32 760 52 06 lub z Ewą Grabolus z Biura Obsługi Inwestora, pod nr. tel.: 32 760 53 59.
Informator jest także dostępny w wersji elektronicznej – link pod informacją
Autor:
-
Elżbieta Nieszporek (Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Organizacji Pozarządowych); Jakub Nowak (Kierownik Biura Obsługi Inwestora)