Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- Sytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu na obszarach miast oraz w pasach drogowych na terenie istniejącej lub projektowanej zwartej zabudowy obszarów wiejskich koordynuje się na naradach koordynacyjnych organizowanych przez starostę.
- Przepisu z pkt 1 nie stosuje się do:
- przyłączy;
- sieci uzbrojenia terenu sytuowanych wyłącznie w granicach działki budowlanej.
- Po otrzymaniu od inwestora lub projektanta wniosku o skoordynowanie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu wraz z propozycją tego usytuowania przedstawioną na planie sytuacyjnym na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub kopii aktualnej mapy do celów projektowych poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta starosta wyznacza sposób, termin i miejsce przeprowadzenia narady koordynacyjnych.
- Termin narady koordynacyjnej starosta wyznacza na dzień przypadający nie później niż po upływie 14 dni od dnia otrzymania od inwestora lub projektanta planu sytuacyjnego.
- Wraz z zawiadomieniem o naradzie koordynacyjnej starosta przekazuje kopię planu sytuacyjnego, albo w przypadku braku technicznych możliwości sporządzenia tej kopii, informację o miejscu i terminie zapoznania się z planem sytuacyjnym.
- Na wniosek inwestora lub projektanta sieci uzbrojenia terenu, podmiotu władającego siecią uzbrojenia terenu lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta), uzasadniony w szczególności potrzebą wyeliminowania zagrożeń wynikających z możliwej kolizji między sytuowanymi na tym samym terenie sieciami uzbrojenia terenu, przedmiotem narady koordynacyjnej może być sytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia terenu na obszarach innych niż wymienione w pkt. 1 lub sytuowanie przyłączy.
- Naradzie koordynacyjnej przewodniczy starosta lub upoważniona przez niego osoba.
Wymagane dokumenty
- Wypełniony formularz wniosku złożony przez inwestora lub projektanta.
- Propozycja usytuowania projektowanych sieci przedstawiona na planie sytuacyjnym sporządzonym na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub kopii aktualnej mapy do celów projektowych poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta.
- Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty. Pełnomocnictwo może być złożone w oryginale, w wypisie lub w potwierdzonej kopii.
- W przypadku gdy plan sytuacyjny ma postać nieelektroniczną, doręcza się go staroście w co najmniej dwóch egzemplarzach.
- UWAGA:
Pomimo braku wymagań wynikających z przepisów prawa, które nakładałyby obowiązek składania wraz z wnioskiem o koordynację decyzji o warunkach zabudowy, warunków technicznych podłączenia czy orientacji, dokumenty te są pomocne w procesie koordynacji.
Sposób dostarczania dokumentów
- Formularz elektroniczny wniosku jest dostępny w dolnej części karty usług.
- Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
- Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP – opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym.
- Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
- Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
- Za pośrednictwem geoportalu Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie pod adresem http://siemianowice.geoportal2.pl w module „Udostępnianie materiałów zasobu i wnioski ZUD”
Więcej informacji tutaj