KOMUNIKAT DOT. PREFERENCYJNEGO ZAKUPU PALIWA STAŁEGO
Gmina Siemianowice Śląskie czyni starania mające na celu zwiększenie dostaw węgla z Polskiej Grupy Górniczej dla naszego miasta, niestety na chwilę obecną PGG nie zapewnia dostaw węgla.
W celu usprawnienia płynności odbioru węgla w naszym mieście, prosimy osoby powiadomione przez Urząd o sprawne dokonywanie płatności i kontakt ze składem węgla (Kamil Tórz
ul. Wrocławska 1) w celu odbioru paliwa maksymalnie do 3 dni.
Po tym terminie Urząd Miasta będzie zmuszony uznać dany wniosek za nieaktualny i zwrócić wpłaconą kwotę wnioskodawcy, by kolejna osoba z listy oczekujących mogła skorzystać
z preferencyjnego zakupu paliwa stałego.
SZANOWNI PAŃSTWO APELUJEMY O OSTROŻNOŚĆ
W związku z incydentami jakie miały miejsce w innych miastach polegających na próbach podszywania się oszustów pod pracowników Urzędu Miasta, którzy dzwoniąc podają numer rachunku bankowego, na który można wpłacać pieniądze za węgiel
PRZYPOMINAMY
Nasi pracownicy kontaktują się telefonicznie ze wszystkimi osobami, które będą mogły dokonać płatności za węgiel wg listy zgodnie z kolejnością składanych wniosków i ilością dostępnego węgla, który będzie odbierany z PGG.
PRACOWNICY URZĘDU MIASTA NIE PODAJĄ TELEFONICZNIE NUMERU RACHUNKU BANKOWEGO
Płatności można dokonać:
- płacąc gotówką w kasie Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10,
- albo też dokonując przelewu na konto Urzędu Miasta: 86 1050 1214 1000 0010 0150 5906
(w tytule przelewu należy wpisać: opłata za węgiel, Imię, Nazwisko, adres wnioskodawcy)
Autor:
-
Michał Czaja, Wydział Zarządzania Kryzysowego