Black Friday – czarno na białym

Plakat akcji

Black Friday nie zawsze bywa dobrą okazją dla kupujących – przestrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Doradza:

  • Sprawdź najniższą cenę z 30 dni przed obniżką. To najważniejsza cena – pokazuje rzeczywistą wartość obniżki.
  • Przemyśl, czy na pewno potrzebujesz tego zakupu. Wydane pieniądze nigdy nie są zaoszczędzone.
  • Zastanów się, ile naprawdę warta jest rzecz. Atrakcyjna obniżka to nie zawsze atrakcyjna cena.
  • Jakich sztuczek używają sprzedawcy i dlaczego to na nas działa? Posłuchaj podcastu „Wyprzedaże – tajniki, sztuczki, haczyki”.
  • Więcej pod linkiem: https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=20101

Autor:

  • Beata Zwyrtek, UM

wprowadzający: Ewa Roch-Wyrzykowska