Wszyscy powinniśmy zastrzegać utracone dokumenty

Logo Związku Banków Polskich

Trwa Kampania Informacyjna Systemu DOKUMENTY ZASTRZEŻONE, której celem jest poszerzenie wiedzy o potrzebie zastrzegania w bankach utraconych dokumentów tożsamości przez każdą osobę, której taka sytuacja się przytrafiła. Nie ma znaczenia, czy stało się to w wyniku zgubienia czy kradzieży.

Zastrzegać utracone dokumenty powinniśmy wszyscy – niezależnie od tego, czy jesteśmy już klientami jakiegoś banku, czy też nigdy z usług bankowych nie korzystaliśmy.

Kampania obejmuje promocję Systemu DOKUMENTY ZASTRZEŻONE w aspekcie korzyści i bezpieczeństwa osób, które utraciły dokumenty tożsamości.

System DOKUMENTY ZASTRZEŻONE Związku Banków Polskich to ogólnopolska baza milionów skradzionych i zagubionych dokumentów.

Zgubiłem dokumenty – co robić?
Wystarczy zgłosić dokument w jednym banku, aby dane automatycznie przekazano do Centralnej Bazy Danych, a następnie rozesłano do wszystkich banków, operatorów telefonii komórkowych oraz tysięcy innych firm i instytucji korzystających z Systemu DZ – wszystko w czasie niemal rzeczywistym.

W Systemie DOKUMENTY ZASTRZEŻONE uczestniczą wszystkie banki w Polsce oraz szereg innych firm i instytucji.

System Zastrzegania Kart płatniczych to rozwiązanie pozwalające na szybkie i efektywne zastrzeżenie karty płatniczej nawet, jeśli nie znamy numeru telefonu do swojego banku. Wystarczy zadzwonić po nr tel. ( + 48) 828828828, by zastrzec kartę. Jest to możliwe o każdej porze z telefonów stacjonarnych i komórkowych i z każdego miejsca na świecie.

Więcej informacji w serwisach internetowych www.DokumentyZastrzeżone.pl oraz www.Zastrzegam.pl

Autor:

  • Biuro Prasowe

    Ewa Roch-Wyrzykowska

    e_wyrzykowska@um.siemianowice.pl

    (32) 7605216