Biuro ds. Seniora
Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 1
kontakt:
b_luczak@um.siemianowice.pl,
tel. 32 765 62 99, tel. 730 600 506
Zadania Biura to m.in.:
- prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, wdrażaniem i funkcjonowaniem gminnego
- systemu wspierania osób starszych,
- realizacja zadań w zakresie polityki senioralnej, w tym przeciwdziałania marginalizacji
- społecznej starszych mieszkańców Siemianowic Śląskich
- koordynacja i realizacja działań podejmowanych przez gminę na rzecz aktywizacji i integracji Seniorów w ramach programów i projektów społecznych
- diagnozowanie oraz analiza stanu zaspokojenia potrzeb w zakresie usług i działań na rzecz
- osób starszych na terenie miasta,
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, wdrażaniem, koordynowaniem,
- monitorowaniem oraz ewidencjonowaniem ogólnomiejskich programów i projektów
- w zakresie polityki senioralnej,
- inicjowanie i realizacja dobrych praktyk na rzecz seniorów,
- współpraca z organizacjami senioralnymi, działającymi na terenie miasta Siemianowice Śląskie