Nabór na członków Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich

Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie informuje o możliwości zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w kadencji 2025-2029.
Powiatowa Społeczna Rada ds. Osób Niepełnosprawnych jest organem opiniodawczo-doradczym.
Do zakresu działania powiatowych rad należy:
- inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do:
- integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
- realizacji praw osób niepełnosprawnych;
- opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
- ocena realizacji programów;
- opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Miasta Siemianowic Śląskich pod kątem ich skutków dla osób z niepełnosprawnościami.
Kandydatów na członków Powiatowej Rady mogą zgłaszać organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego działające na terenie Miasta Siemianowice Śląskie.
Zgłoszenia w formie pisemnej na Formularzu zgłoszeniowym można składać w terminie
do dnia 24 lutego 2025 r. do godziny 15:00 w następujący sposób:
- osobiście – w Kancelariach Podawczych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,
przy ul. Jana Pawła II 10 lub ul. Michałkowicka 105, lub - korespondencyjnie na adres: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Wydział Polityki Społecznej, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie
w zamkniętej, opisanej (pełna nazwa podmiotu zgłaszającego) kopercie z dopiskiem:
„Nabór kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich” – decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
Autor:
-
Sabina Miland, Wydział Polityki Społecznej