Nabór na członków Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich

Osoba na wózku inwalidzkim.
Powiatowa Społeczna Rada ds. Osób Niepełnosprawnych czeka na kandydatów do pracy w kadencji 2025-2029.

Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie informuje o możliwości zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w kadencji 2025-2029.

Powiatowa Społeczna Rada ds. Osób Niepełnosprawnych jest organem opiniodawczo-doradczym.
Do zakresu działania powiatowych rad należy:

  1. inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do:
  2. integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych,
  3. realizacji praw osób niepełnosprawnych;
  4. opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
  5. ocena realizacji programów;
  6. opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Miasta Siemianowic Śląskich pod kątem ich skutków dla osób z niepełnosprawnościami.

Kandydatów na członków Powiatowej Rady mogą zgłaszać organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego działające na terenie Miasta Siemianowice Śląskie.

Zgłoszenia w formie pisemnej na Formularzu zgłoszeniowym można składać w terminie
do dnia 24 lutego 2025 r. do godziny 15:00 w następujący sposób:

  1. osobiście – w Kancelariach Podawczych Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,
    przy ul. Jana Pawła II 10 lub ul. Michałkowicka 105, lub
  2. korespondencyjnie na adres: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Wydział Polityki Społecznej, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie

w zamkniętej, opisanej (pełna nazwa podmiotu zgłaszającego) kopercie z dopiskiem:
Nabór kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich” – decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

Autor:

  • Sabina Miland, Wydział Polityki Społecznej

wprowadzający: Rafał Jakoktochce
foto: www.freepik.com